Regulamin świadczenia usług
Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, w tym warunki uczestnictwa oraz tryb postępowania reklamacyjnego w wydarzeniach organizowanych przez GWAREK MAZURY Anna Haszczyn z siedzibą w Piękna Góra 7, 11-500 Giżycko, REGON 511392705, NIP: 8451750523
§ 1
Definicje:
Wydarzenie/Impreza – co najmniej dwie usługi w tworzące jednolity program i objęte wspólną ceną, będąca przedmiotem Umowy.
Klient – osoba, która zamierza zawrzeć lub zawarła z Gwarek Mazury umowę o organizację wydarzenia na swoją rzecz lub na rzecz innej osoby, a zawarcie tej umowy nie stanowi przedmiotu jej działalności gospodarczej.
Gwarek Mazury (zwany w treści umowy Organizatorem) – REGON 511392705 NIP 8451750523
Minimalna Liczba Uczestników – minimalna liczba uczestników warunkująca organizację wydarzenia to co najmniej 15 Uczestników.
Regulamin – niniejszy regulamin organizacji wydarzenia.
Umowa – umowa o organizację wydarzenia, której Regulamin jest integralną częścią, zawierana pomiędzy Klientem i Organizatorem, w której Organizator zobowiązuję się do zorganizowania Wydarzenia dla osoby lub osób wskazanych w Umowie
Uczestnik – osoba biorąca udział w Wydarzeniu. Uczestnikiem może być zarówno Klient, jak i osoba, na rzecz której Klient zawarł Umowę.
§ 2
1. Po zawarciu Umowy Klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki w wysokości 40% wartości Wydarzenia (100 % płatności w przypadku przelewu24). Wpłata zaliczki powinna nastąpić nie później niż w terminie wskazanym w Umowie. Umowę każdy Klient podpisuje osobiście, a za osobę niepełnoletnią jego prawny opiekun. Klient ma obowiązek zapłaty pozostałej części umówionej ceny nie później niż w terminie wskazanym w Umowie.
2. Datą zawarcia Umowy jest data otrzymania przez Organizatora, Umowy podpisanej przez Klienta lub data wpłaty przez Klienta zaliczki (100 % płatności w przypadku przelewu24, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. W przypadku niedokonania przez Klienta, w ustalonym terminie, wpłaty zaliczki (100 % płatności w przypadku przelewu24), lub pozostałej części ceny wynikającej z Umowy, Organizator uprawniony jest do odstąpienia od umowy z winy Klienta.
4. Przed zawarciem Umowy Organizator poinformuje Klienta o niezbędnych dokumentach oraz o terminie ich okazania lub dostarczenia do Organizatora. Brak takich dokumentów lub ich nieterminowe złożenie uprawnia Organizatora do odstąpienia od Umowy z winy Klienta.
5. Organizator zastrzegają sobie możliwość zmiany ustalonej w Umowie ceny w przypadku udokumentowanego wpływu na podwyższenie ceny następującej okoliczności: nie mniejszego niż 10% wzrost opłat urzędowych, podatków.
6. W okresie 20 dni przed datą rozpoczęcia Wydarzenia cena ustalona w Umowie nie może być podwyższona.
7. W przypadku zmiany ceny stosownie do powyższych zasad, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy, w takim przypadku Organizator zobowiązują się dokonać niezwłocznego zwrotu wpłaconych przez Klienta kwot na poczet realizacji Umowy. Po uzyskaniu informacji o zmianie ceny Klient zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Organizatora czy korzysta z prawa do odstąpienia od Umowy czy przyjmuje proponowaną zmianę ceny.
8. W przypadku zgłoszenia się mniejszej liczby uczestników niż Minimalna Liczba Uczestników, Organizator jest uprawniony do odwołania Wydarzenia.
9. Jeżeli Organizator – z przyczyn od Klienta niezależnych – zmuszony będzie odwołać Wydarzenie przed jego rozpoczęciem, to niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia powyższych okoliczności, powiadomi o tym Klienta telefonicznie, na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W takim przypadku wszystkie świadczenia Klienta zostaną mu zwrócone.
10. Umowa pomiędzy Klientem, a Organizatorem może zostać zawarta w ten sposób, iż po zgłoszeniu przez Klienta chęci zawarcia Umowy, Organizator prześle Klientowi (pocztą lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) Umowę, celem jej podpisania przez Klienta.
11. W przypadku, o którym mowa w punkcie powyżej, Klient zobowiązany jest do odesłania do Organizatora jednego podpisanego przez Klienta egzemplarza Umowy nie później niż na 30 dni przed datą rozpoczęciem Wydarzenia. Jeżeli Klient otrzyma egzemplarze Umowy do podpisania później niż na 30 dni przed datą rozpoczęcia Wydarzenia, podpisane egzemplarze powinien odesłać niezwłocznie.
12.W związku z treścią art. 38 pkt 12) ustawy o prawach konsumenta w odniesieniu do Umowy, konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, o którym mowa w art. 27 w/w ustawy.
§ 3
- Wszystkie ceny Usług świadczonych przez Usługodawcę są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT, wyrażonymi w PLN.
- Płatności można dokonać za pośrednictwem serwisu płatniczego Przelewy24, należący i obsługiwany przez firmę Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, KRS 0000347935, numer NIP 7792369887. Przelewy24 udostępnia między innymi następujące formy płatności: e-przelewy, kartą płatniczą, e-transfery, przekazy i przelewy bankowe. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową, debetową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.
- Usługodawca nie pobiera opłat od Użytkowników za korzystanie z systemów płatności dostępnych za pośrednictwem serwisu płatniczego Przelewy24.
- Warunki realizacji płatności określa regulamin świadczenia usługi przez Przelewy24 – PayPro S.A.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i przebieg transakcji realizowanych przez Przelewy24 i PayPal oraz za sposób przetwarzania danych osobowych przez Przelewy24 i PayPal.
- Reklamacje dotyczące przebiegu płatności realizowanych przez Przelewy24 zgłoszone do Usługodawcy będą przekazywane przez Usługodawcę do rozpatrzenia przez Przelewy24 na warunkach i w terminie określonym w regulaminie Przelewy24. Użytkownik Serwisu powinien podać numer, datę i kwotę transakcji realizowanej przez Przelewy24
- Płatności można dokonać również w postaci wpłaty lub przelewu na rachunek bankowy o numerze 17 1020 4753 0000 0102 0117 7559 prowadzony przez Bank PKO BP na rzecz GWAREK MAZURY, Piękna Góra 7, 11-500 Giżycko.
II. Rezygnacja z imprezy
1. Klient uprawniony jest do rezygnacji z udziału w Wydarzeniu poprzez złożenie, w formie pisemnej, oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Za datę odstąpienia od Umowy przyjmuje się dzień wpływu oświadczenia o odstąpieniu do Organizatora.
2. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Umowy, Organizator zwraca Klientowi dokonane przez niego wpłaty pomniejszone o faktycznie dotychczas poniesione przez Organizatora koszty. Wysokość faktycznie poniesionych przez Organizatora kosztów zostanie indywidualnie ustalona, przy uwzględnieniu rzeczywistej straty poniesionej przez Organizatora w związku z odstąpieniem przez Klienta od Umowy.
3. Koszty odstąpienia od Umowy, o których mowa w pkt II ust. 2, są naliczane także w przypadku braku możliwości realizacji Umowy przez Organizatora z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym w szczególności z powodu: 1) niedotrzymania określonych w umowie terminów płatności przez Klienta,2) choroby lub innych przypadków losowych uniemożliwiających udział Uczestnika w Wydarzeniu.
III. Realizacja umowy, reklamacje
1. Klient odpowiada za szkody wyrządzone z własnej winy lub winy Uczestnika. W miarę możliwości szkoda powinna zostać naprawiona niezwłocznie. Za szkody wyrządzone przez nieletnich odpowiadają ich prawni opiekunowie.
2. W razie rażącego lub uporczywego naruszania przez Uczestnika ustalonego porządku Wydarzenia, w szczególności w przypadku:
1) stwarzania zagrożenia dla siebie, innych Uczestników lub osób trzecich Organizator jest uprawniony do rozwiązania Umowy z Klientem w trybie natychmiastowym z winy Klienta.
3. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące Wydarzenia Klient powinien zgłaszać niezwłocznie przedstawicielowi Organizatora. W przypadku braku przedstawiciela reklamacje należy składać do biura Organizatora: Piękna Góra 7, 11-500 Giżycko
4. Organizator przyjmuje reklamacje w ciągu 30 dni od daty zakończenia Wydarzenia.
W zgłoszonej na piśmie reklamacji Klient powinien skonkretyzować oraz uzasadnić swoje żądania wobec Organizatora.
5. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania.
6. W przypadku sporu pomiędzy Klientem a Organizatorem, Klient ma prawo skierować sprawę do sądu, ale może także skorzystać z pozasądowych możliwości rozstrzygnięcia sporu, np. pomocy Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów.
IV. PRAWO DO WYKORZYSTANIA WIZERUNKU
1. Organizator zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego wykorzystania wizerunku Uczestnika do celów marketingowych (m.in. w katalogach, folderach, na stronie internetowej) pod warunkiem, że wizerunek utrwalony został w trakcie trwania Imprezy Turystycznej. Klient akceptując niniejszy regulamin wyraża zgodę na wykorzystanie wizerunku w sposób określony w zdaniu pierwszym.